Slik håndterer du arbeidslister
Sist oppdatert 19.04.2024
1. Gå til Regnskap i venstremenyen og velg Leverandørfaktura.
2. Marker en eller flere filer fra innboksen, og knappen Lag arbeidsliste vil bli synlig.
2. Marker en eller flere filer fra innboksen, og knappen Lag arbeidsliste vil bli synlig.
Du kan også lage arbeidslister under de andre fanene i oversiktsbildet for Leverandørfaktura. Da klikker du på pilen til høyre velger Opprett arbeidsliste.
3. Klikk på pilen ved filtelleren i arbeidslisten for å utvide en opprettet arbeidsliste. Dette vil gi deg en oversikt over alle filene som ligger i listen, og du kan bruke denne til å navigere mellom filene ved å velge dem. Herfra kan du også slette arbeidslisten. Merk at dette kun sletter listen i seg selv, og ikke filene. Bruk pilene for å navigere deg frem og tilbake mellom filene mens du arbeider med listen.
4. Hvis du forlater arbeidslisten, vil du senere finne et informasjonsbanner i oversiktsbildet til Leverandørfaktura som lar deg gå tilbake til listen. Her kan du også slette alle filene fra listen ved å velge Tøm arbeidsliste.
5. Ved å markere filene og velge Lag arbeidsliste kan du legge til flere filer i en allerede opprettet arbeidsliste. Du kan også erstatte den eksisterende listen om ønskelig.