Hopp til innholdet
Logg inn

Vis hjelpemeny

Slik oppretter du en supportsak

Sist oppdatert 31.10.2024

1. Klikk på spørsmålstegnet [?] (lisensinformasjon og support) til høyre i toppmenyen.

2. Velg Opprett supportsak.

Vær oppmerksom på at du her blir sendt videre til et nytt vindu til din valgte standard-klient for e-post.

3. Skriv selskapsnavn, ditt telefonnummer og en passende overskriftI overskriften anbefaler vi deg å skrive en kort beskrivelse av hva/hvilken modul saken gjelder.

4. Skriv en utfyllende beskrivelse av saken. Detaljert informasjon om saken vil gjøre at vi raskere kan løse problemet.

5. Legg ved beskrivende skjermbilder, videoer og filer i de sakene dette er hensiktsmessig.

Et (skjerm)bilde kan si mer enn 1000 ord
Gode skjermbilder hjelper oss med å forstå problemet ditt og å hjelpe deg raskere! 
Ta for eksempel et skjermbilde av hvor i systemet problemet oppstår eller eventuelle feilmeldinger som dukker opp.

Usikker på hvordan du tar skjermbilde? Følg denne enkle guiden ➜