Hopp til innholdet
Logg inn
Velkommen til vårt hjelpesenter

Vis hjelpemeny

Slik gjør du godkjenninger

Sist oppdatert: 11.04.2024

Under Nøkkeltall og Godkjenninger i venstremenyen finner du en fullstendig oversikt over oppgaver som er tildelt din bruker. Dette kan være regnskapsgodkjente betalinger, lønnsavregninger, timer eller fakturaer.

Under fanen Godkjenninger ser du hva som er tildelt deg. Du får opp en forhåndsvisning av filen på høyre side. Klikk på nedtrekkslisten for å godkjenne, avvise eller tildele på nytt. Et fjerde valg, behandle, vil bli synlig dersom din bruker har tilgang til å viderefakturere, og viderefakturering er satt opp under salgsinnstillinger på selskapet.

Når du godkjenner eller avviser, vil du få opp et nytt dialogvindu hvor du kan legge til en kommentar. 
Ønsker du å tildele på nytt, kan du velge mellom å tildele til en bruker, basert på en regel eller til et team. Du velger henholdsvis bruker, regel eller team fra nedtrekkslisten. Du kan legge til en kommentar før du klikker på Tildel.
I fanen Oppgaver kan du også se og legge til dine personlige oppgaver. Disse inkluderer oppgavene du har lagt til i din Huskeliste. Klikk på Legg til oppgave for å legge til en ny oppgave direkte i godkjenningsbildet. Denne kan tildeles til deg selv eller andre. Skriv inn oppgavetekst og velg brukeren du ønsker å tildele til fra nedtrekkslisten. Klikk på Lagre oppgave. Oppgaven vil da vises i den aktuelle brukerens oppgaveliste.